De enorme troeven van email zijn genoegzaam bekend: een zeer veelzijdig, supersnel en in vergelijking met bijvoorbeeld direct mail en telemarketing goedkoop marketinginstrument. Bovendien wijzen recente studies uit dat consumenten opmerkelijk positief staan tegenover email als marketing communicatiekanaal.
Geen wonder dat zovele zich geroepen voelen om een quick win te zoeken via het spuien van massa’s e-mails naar eigen klanten en koude adressen. Groot is hun verbazing echter als diezelfden merken dat het resultaat uitblijft…
Email marketing is inderdaad een vak apart met een aantal “geheime” sleutels die indien niet gekend en zorgvuldig gebruikt zelfs een negatief effect kunnen hebben op uw resultaat en imago.
U zal na deze workshop op ondermeer volgende vragen antwoord krijgen:
Deze workshop richt zich tot u die commercieel email acties opzet of wenst op te zetten en dit op een professionele en consumentvriendelijke manier wilt realiseren. Deze opleiding is niet bedoeld voor ICT-medewerkers: dit is geen technische opleiding en behoeft dan ook geen voorkennis op dat vlak.opers, customer service op de baan, technisch-commerciële medewerkers, verkoopleiding en zaakvoerders.
Interesse? Vul gerust ons contactformulier in, dan nemen wij graag contact met u op.
Geert Delobelle Comm.V.
Tobergse 88510 KortrijkBE0445973336
This website uses cookies.