Relatiemanagement voor verkopers

Verdiepen van uw commerciële relaties

De 1ste bestelling is binnen…

En nu…?

  • “Een klant maken is 6 tot 9 keer duurder dan een bestaande klant behouden.”
  • “Een bedrijf met een voortreffelijke klantenservice verliest toch gemiddeld 15% van haar cliënteel.”
  • “Klanten maken klanten maken klanten…”

Deze workshop geeft u alle knepen van relatiemanagement zodat je klant uw “ambassadeur” wordt.

Volgende topics komen aan bod :

  1. Uw bestaande klanten klaar en duidelijk in beeld zetten: hoe de klanten, - verkoop, en contactgegevens gebruiken als opportuniteiten
  2. Een verkoopplan per klant opzetten: accountmanagement
  3. Een ideale contactfrequentie aanhouden met de klant op afstand: direct mailing, emailmarketing, newsletters en offertes maken: de tips en tricks
  4. Pro-actief verkopen: cross-selling en upselling gesprekken zowel telefonisch als face-to-face
  5. Networking: klanten maken klanten….een sales leads en omzetgenerator die ook in uw sector perfect toepasbaar is.
  6. Customer service en klachtenmanagement: Een klacht of een probleem goed aanpakken is dikwijls de basis voor een jarenlange trouwe klant.

Doelgroep :

Deze opleiding is bedoeld voor zowel de binnen- als buitendienstmedewerkers die contacten hebben met bestaande klanten, voor hun zaakvoerders en verkoopleiding.

Interesse? Vul gerust ons contactformulier in, dan nemen wij graag contact met u op.

Hoe kunnen wij u helpen?

Contacteer ons