“Een klant maken is 6 tot 9 keer duurder dan een bestaande klant behouden.”
“Een bedrijf met een voortreffelijke klantenservice verliest toch gemiddeld 15% van haar cliënteel.”
“Klanten maken klanten maken klanten…”
Deze workshop geeft u alle knepen van relatiemanagement zodat je klant uw “ambassadeur” wordt.
Volgende topics komen aan bod :
Uw bestaande klanten klaar en duidelijk in beeld zetten: hoe de klanten, - verkoop, en contactgegevens gebruiken als opportuniteiten
Een verkoopplan per klant opzetten: accountmanagement
Een ideale contactfrequentie aanhouden met de klant op afstand: direct mailing, emailmarketing, newsletters en offertes maken: de tips en tricks
Pro-actief verkopen: cross-selling en upselling gesprekken zowel telefonisch als face-to-face
Networking: klanten maken klanten….een sales leads en omzetgenerator die ook in uw sector perfect toepasbaar is.
Customer service en klachtenmanagement: Een klacht of een probleem goed aanpakken is dikwijls de basis voor een jarenlange trouwe klant.
Doelgroep :
Deze opleiding is bedoeld voor zowel de binnen- als buitendienstmedewerkers die contacten hebben met bestaande klanten, voor hun zaakvoerders en verkoopleiding.
Interesse? Vul gerust ons contactformulier in, dan nemen wij graag contact met u op.