Het is bekend: veel verkopers hebben een broertje dood aan orde en organisatie van hun werk. Uit onderzoek blijkt dat een baanverkoper meer dan 50% van zijn tijd in zijn wagen zit… en maar 20 % van zijn tijd bij de klant.
Als je dan ook nog weet dat veel verkopers gewoonweg “vergeten” hun klant op te bellen of te bezoeken en zo klanten verliezen, want zegt de klant: “we krijgen geen aandacht”. Tja, dan weet je het wel…
Geef hen de tips en tricks om hun tijd beter te beheren, om meer bezoeken af te leggen in minder tijd, de juiste contactfrequentie bij de juiste klanten de verzorgen,… en je ziet zo je verkoop de hoogte in springen.
Aangepast aan de werkomstandigheden en verkoopregio van uw verkopers zorgen we samen met je verkopers voor efficiënter werk.
Ter info: heb je al eens uitgerekend hoeveel één verkoopbezoek kost aan uw bedrijf?
VOLGENDE TOPICS KOMEN AAN BOD :
DOELGROEP :
Buitendienstmedewerkers: verkopers, customer service op de baan, technisch-commerciële medewerkers, verkoopleiding en zaakvoerders.
Interesse? Vul gerust ons contactformulier in, dan nemen wij graag contact met u op.
| Bijlage | Grootte |
|---|---|
| 6.99 KB |
Geert Delobelle Comm.V.
Tobergse 88510 KortrijkBE0445973336
This website uses cookies.